لزوم شتاب‌بخشی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های مطلوب برای اجرای فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باید هرچه سریع‌تر طرح‌های خود برای اجرا در این منطقه را تعریف و نهایی کنند.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی در مجمع عمومی عادی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تأکید بر اهمیت این منطقه در مسیر تکمیل زنجیره ارزش گفت: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مطلوب در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، فاز دوم این منطقه می‌تواند تحولی بزرگ در توسعه صنعت پتروشیمی ایجاد کند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که با توجه به جانمایی فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مراحل اخذ مجوزهای لازم برای حضور صنعت پتروشیمی به‌صورت جدی‌تری پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه هم‌اکنون مراحل دریافت مجوزهای لازم برای اجرای فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال پیگیری است، افزود: هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باید هرچه سریع‌تر طرح‌های خود را برای اجرا در این بخش تعریف و نهایی کنند.

شاهمیرزایی با اشاره به اهمیت تعامل دوسویه ارکان صنعت پتروشیمی، گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای تکمیل زنجیره ارزش در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دیده شده است و توسعه فاز دوم این منطقه به خلق ارزش‌ افزوده بیشتری منجر خواهد شد.

گفتنی است پیام برزگر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

کد خبر 644465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =