توان مدیریتی و شناخت بالادست صنعت نفت؛ پیش‌شرط موفقیت وزیر نفت دولت چهاردهم

مدیر پیشین امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران گفت: توان مدیریتی و شناخت صنعت نفت در بخش بالادست از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که وزیر نفت دولت چهاردهم برای تغییر در شرایط کنونی باید داشته باشد.

علی‌اکبر ماهرخ‌زاد در گفت‌وگو با شانا با تأکید بر اینکه محسن پاک‌نژاد سمت‌های بالایی در صنعت نفت داشته است، افزود: عضویت وی در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت و معاونت وزیر نفت باعث شده است درباره امور بالادستی این صنعت شناخت کافی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وزیر نفت باید توانایی‌های متعددی برای هدایت این وزارتخانه داشته باشد، ادامه داد: توان مدیریتی و شناخت صنعت نفت در بخش بالادست از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که وزیر نفت باید داشته باشد.

مدیر پیشین امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد: اکنون چیدمان درست وزیران در دولت چهاردهم، مهم‌ترین دغدغه در جامعه است؛ زیرا ایجاد تغییر و تحول در وضع کنونی نیازمند آن است که افرادی باتجربه و توانمند در رأس وزارتخانه‌های مختلف ازجمله نفت قرار گیرند.

ماهرخ‌زاد گفت: چیدمان درست وزیران در رأس امور بسیار مهم است و نگرانی مردم از وضع موجود نیز این موضوع را تأیید می‌کند.  

وی ادامه داد: افرادی که در رأس می‌نشینند باید بتوانند تغییر و تحول و مدیریت بجا ایجاد کنند و در این مسیر توجه به نیروی انسانی و تقویت آن اهمیت بسیاری خواهد داشت.

کد خبر 645347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =