«پاک‌نژاد» ویژگی‌های لازم یک وزیر موفق را دارد

مدیرعامل پیشین شرکت مهندسی و توسعه نفت با بیان اینکه کشور از جهت‌های مختلف در شرایط خاصی قرار دارد، گفت: مسائل بین‌المللی و تحولات منطقه‌ای از سویی و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی از سوی دیگر و نارضایتی عمومی ناشی از سختی معیشت به‌وضوح ضرورت اتخاذ سیاست‌های روشن و امیدبخش را نشان می‌دهد.

به گزارش شانا، تورج دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دفعات بر ضرورت استقرار هر چه سریع‌تر دولت جدید و شتاب‌بخشی به روندهای اجرایی و مدیریتی کشور تأکید داشته‌اند، گفت: این اقدام به ترمیم مؤثر شکافت بین مردم و حاکمیت منجر شده و در آینده، شاهد رشد مشارکت ملی در مسائل ملی و ازجمله انتخابات خوهیم  بود. در چنین شرایطی، نخستین گام استقرار هیئت دولت چهاردهم در اسرع وقت است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری نیز در لبیک به این مهم براساس یک فرایند برآمده از خرد جمعی و با تأکید بر وفاق ملی اعضای کابینه خود را پیشنهاد کرده و امروز مجلس انقلابی در آزمون پاسخ و همراهی با این مسیر است.

مدیرعامل سابق شرکت مهندسی و توسعه نفت برای وزارت نفت افزود: پاک‌نژاد که تجارب قابل قبولی در صنعت نفت دارد، به‌عنوان یکی از گزینه‌های مطلوب از سوی کارگروه تخصصی متشکل از صاحب‌نظران این صنعت به رئیس‌جمهور و شورای مشورتی وی پیشنهاد شد و مسعود پزشکیان نیز بی‌شک پس از بررسی‌های لازم وی را به‌عنوان گزینه نهایی معرفی کرد.

دهقانی گفت: وزیر پیشنهادی نفت برآمده از یک فرایند ارزیابی بوده و واجد ویژگی‌های لازم برای تصدی این سمت هستند؛ بدنه صنعت نفت که اصلی‌ترین سرمایه این صنعت هستند نیز با شناختی که از وی دارند، برای کمک و همراهی با وی آماده بوده و انتظار می‌رود نمایندگان مجلس که بی‌تردید شناخت جامعی از شرایط و نیازهای کشور دارند دولت جدید را کمک و یاری کنند.

کد خبر 645642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =