تجربه «پاک‌نژاد» به کمک صنعت نفت می‌آید

یکی از مدیران پیشین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تجارب ارزنده وزیر نفت پیشنهادی دولت چهاردهم در حوزه‌های مختلف صنعت نفت را در پیشبرد اهداف این صنعت مؤثر دانست.

ابراهیم منصورنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به تجربه ۲۷ساله محسن پاک‌نژاد در بخش‌های مختلف صنعت نفت بیان کرد: وزیر نفت پیشنهادی دولت چهاردهم از مزیت‌های مورد نیاز برای تصدی پست وزارت برخوردار است و با توجه به تجارب ارزنده پاک‌نژاد در بخش‌های مختلف صنعت نفت باید گفت دانش مورد نیاز برای حضور در رأس وزارت نفت را دارد.

وی افزود: از دیگر مزیت‌های پاک‌نژاد، حضور میدانی در مناطق عملیاتی مختلف و حتی حوادث بوده که بارزترین آن حضور شبانه‌روزی ۴۵روزه در حادثه فوران چاه رگ سفید است که از معدود مدیرانی بودند که پای کار آمد و تا پایان کار در آنجا حضور داشت.

مدیر پیشین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به پاکدستی و تعامل مناسب پاک‌نژاد با کارکنان و مدیران و... افزود: به‌عنوان یک جنوبی اعلام می‌کنم ایشان تعامل مناسب، سازنده و مستمری با چهره‌های نفتی جنوب دارد. این رویکرد ناشی از اعتقاد به این است که جنوب به‌عنوان قطب موتور محرکه نفت و گاز در کشور نیازمند توجه ویژه است.

منصورنژاد نگاه پاک‌نژاد در حوزه منابع انسانی را به‌روز و متمایل به ارزشمندی سرمایه انسانی دانست و گفت: موارد یادشده تجربه‌هایی است که در نتیجه همکاری بنده با ایشان حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنم آقای پاک‌نژاد رأی اعتماد را کسب می‌کند، بیان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توقع داریم که وکیل و امانتدار مردم باشند و قضاوت و رأیشان براساس نگاه کارشناسی باشد.

کد خبر 645696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =