رزومه و تجارب مطلوب گزینه پیشنهادی وزارت نفت در صنایع بالادستی نفت

رئیس پیشین هیئت‌مدیره انجمن صنفی صنعت سی‌ان‌جی و رئیس کنونی انجمن صنفی کارفرمایان سی‌ان‌جی استان تهران گفت: سوابق گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت نفت، در حوزه بالادستی صنعت نفت بسیار قابل توجه است.

اردشیر دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار شانا درباره گزینه معرفی‌شده دولت چهاردهم برای جایگاه وزیر نفت گفت: مهندس پاک‌نژاد دارای سوابق و رزومه برجسته‌ای به‌ویژه در حوزه بالادستی در صنعت نفت است و امیدواریم با انتخاب معاونت‌های مؤثر و قوی در حوزه بین‌الملل و پایین‌دستی، مشکلات و چالش‌های این دو حوزه را برطرف کند.

وی افزود: دو موضوع اشراف به صنایع پایین‌دستی با توجه به اهمیت طرح‌های توسعه نفت و گاز و پتروشیمی و دیپلماسی انرژی در این حوزه بسیار مهم است که امیدواریم ایشان با همفکری با نخبگان و پیشکسوتان حوزه صنایع پایین‌دستی، انتخاب افراد مناسب برای مدیریت بخش‌های پایین‌دستی در معاونت‌ها و همکاری مؤثر با بخش خصوصی، در این حوزه ارتباط و تعامل قوی برقرار کرده و چالش‌های بخش خصوصی و تشکل‌ها را برطرف کند. همچنین بتواند با تغییر ساختار سازمانی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت و ایجاد دفاتر توسعه صنایع پایین‌دستی در شرکت‌ها، نقش و جایگاه این صنایع را بهبود ببخشد.

کد خبر 645295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =