نگاه مثبتی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت در مجلس وجود دارد

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاک‌نژاد اشراف کاملی به صنعت نفت کشور دارد، گفت: نگاه مثبتی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت در مجلس وجود دارد.

به گزارش شانا، سیدمحمد سادات ابراهیمی با بیان اینکه وزارت نفت از وزارتخانه‌های مهم کشور است که باید از سوی فردی توانمند اداره شود، گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت در رویکردهای مختلف ازجمله اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه در مناطق نفت‌خیز، همچنین برطرف‌کردن مشکلات و چالش‌های نیروهای انسانی، مناسب ارزیابی شده است.

وی افزود: امروز صنعت نفت با مشکلاتی همچون تحریم دست‌وپنجه نرم می‌کند، اما با شناختی که از وزیر پیشنهادی نفت به‌دست آوردیم امیدواریم مشکلات تحریم در صنعت نفت نیز با درایت وی برطرف شود.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس تصریح کرد: براساس برداشتی که از مجلس داریم و طبق صحبت‌هایی هم که با برخی از همکاران داشتیم، خوشبختانه نگاه مثبتی به آقای پاک‌نژاد وجود دارد و امیدواریم وی رأی حدأکثری را از مجلس کسب کند.

امیر حیات‌مقدم، نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی نیز با بیان اینکه مشکل تعدد قرارداد نیروهای انسانی در وزارت نفت باید حل‌وفصل شود، بیان کرد: در وزارت نفت شاهد قراردادهای متفاوت و متعددی هستیم، ازجمله قراردادهای مربوط به نیروهای ارکان ثالت که باید تبدیل وضعیت شوند. امیدواریم وزیر پیشنهادی نفت مشکلات مربوط به این بخش را برطرف کند.

وی به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اشاره کرد و افزود: انتظار داریم که وزیر پیشنهادی نفت در کل استان خوزستان درخصوص مسئولیت‌های اجتماعی گام‌های بسیار مؤثری بردارد، همچنین باید مشکلات مربوط به استخدام و نیروی انسانی نیز حل‌وفصل شود. در کل امیدواریم وزیر پیشنهادی نفت رأی اعتماد لازم را کسب کند و البته ما نیز از وی حمایت می‌کنیم.

کد خبر 645292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =