«پاک‌نژاد» نگاه عمیقی به صنعت نفت دارد

مدیرعامل شرکت حفاری شمال گفت: محسن پاک‌نژاد ضمن برخورداری از جامعیت کامل در توسعه صنایع بالادستی، ارتباطی مناسبی با صنایع مرتبط با تولید نفت دارد، همچنین به‌دلیل حضور در ستاد وزارت نفت از نگاهی عمیق نسبت به صنعت نفت برخوردار است.

علیرضا سلمان‌زاده به خبرنگار شانا گفت: وزیر نفت پیشنهادی دولت چهاردهم مسئولیت‌های مختلفی طی سال‌های خدمت در صنعت نفت شامل بخش‌های تولید، توسعه و فروش نفت داشته است و مدیریت مطلوبی در این حوزه‌ها از ایشان دیده‌ایم.

وی با اشاره به حضور پاک‌نژاد در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت افزود: ایشان ضمن برخورداری از جامعیت کامل در توسعه صنایع بالادستی، ارتباط مناسبی نیز با صنایع مرتبط با تولید نفت دارد، همچنین به‌دلیل حضور در ستاد وزارت نفت از نگاهی عمیق نسبت به صنعت نفت برخوردار است.

مدیرعامل پیشین شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه دغدغه اصلی وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم منابع و نیروی انسانی است، بیان کرد: مطمئن هستم با توجه به اینکه ایشان از بدنه صنعت نفت است و به‌صورت طولانی‌مدت در عرصه‌های مختلف حضور داشته، شاهد توسعه، وضع روبه‌رشد و نتایج بهینه در این صنعت خواهیم بود.

سلمان‌زاده با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های پاک‌نژاد پای کار بودن است، گفت: ایشان در مقاطعی که لازم بود پابه‌پای کارکنان در مناطق عملیاتی حضور داشت؛ عملیات مهار فوران چاه رگ سفید نماد بارزی از خصوصیت وزیر نفت پیشنهادی دولت چهاردهم است، همچنین توانسته در سال‌های سخت تحریم، وظایف بسیار مهمی را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از نکات بارز دیگر وی، اهمیت‌دادن به کارشناسی و نیروی جوان است، تصریح کرد: انتخاب ایشان همیشه از میان مدیران و کارشناسان جوان بوده است و با حضور وی در وزارت نفت، شاهد حضور نیروهای جوان و باانگیزه در این صنعت خواهیم بود.

کد خبر 645337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =