فراخوان عمومی پالایشگاه بندرعباس برای ساخت و تأمین قطعات موردنیاز

شرکت پالایش نفت بندرعباس برای شناسایی سازندگان، تأمین‌کنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان دارای تخصص و تجربه در ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فراخوان عمومی صادر کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت بندرعباس، در متن فراخوان واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل این شرکت آمده است:

«شرکت پالایش نفت بندرعباس در نظر دارد به‌منظور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت هرچه بیشتر از سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی در سال ۱۴۰۳ و با هدف تکمیل و توسعه بانک اطلاعاتی منابع خود، نسبت به شناسایی و ارزیابی سازندگان و تأمین‌کنندگان واجد صلاحیت در زمینه ساخت یا تأمین قطعات و تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اقدام کند.

لذا از تمام سازندگان، تأمین‌کنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه ساخت یا تأمین قطعات و تجهیزات صنعت‌نفت، گاز و پتروشیمی دعوت می‌شود در صورت تمایل به همکاری حداکثر ظرف مدت سه هفته از انتشار این آگهی، نسبت به مراجعه به سایت شرکت پالایش نفت بندرعباس به آدرس WWW.BAORCO.IR صفحه مناقصه و مزایده/ فرم‌های ارزیابی و دانلود فایل «مدارک موردنیاز شرکت‌ها جهت حضور در فهرست منابع شرکت پالایش نفت بندرعباس» اقدام کند. لازم است مدارک موردنیاز به صورت پستی به آدرس مندرج در فایل مذکور ارسال شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۲۳۶۷۴۶۸–۰۷۶ و یا  شماره موبایل ۰۹۰۱۸۹۶۶۳۸۳ تماس حاصل فرمایید.

بدیهی است اعلام آمادگی و ارسال مدارک هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان جهت ورود به فهرست سازندگان و تأمین‌کنندگان موردتأیید این شرکت ایجاد نخواهد کرد و تصمیم‌گیری نهایی درباره ورود متقاضی به فهرست سازندگان و تأمین‌کنندگان مجاز شرکت، پس از دریافت مدارک ارزیابی کیفی، در صورت لزوم بازدید از کارگاه و کسب حداقل امتیاز است.»

کد خبر 646659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =