پژوهشگران دانشگاه صنعت نفت در میان ۲ درصد برتر پژوهشگران جهان در ۲۰۲۳

نام چهار پژوهشگر از دانشگاه صنعت نفت بر اساس گزارش تازه پایگاه (Elsevier) در سپتامبر ۲۰۲۴، در میان دو درصد برتر پژوهشگران جهان جای گرفته‌ است.

به گزارش شانا به‌نقل از دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه استنفورد بر اساس واکاوی داده‌های پایگاه اسکوپوس، هر سال تحلیلی برای ارزیابی تأثیر استنادی پژوهشگران در رشته‌ها و حوزه‌های علمی مختلف انجام می­‌دهد. با بررسی و ارزیابی داده‌های پایگاه اسکوپوس، فهرست ۱۰۰ هزار دانشمند پر استناد در همه رشته‌ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه‌های علمی شناسایی و معرفی می‌شوند. بر این اساس نویسندگان برتر در دو زمینه عملکرد شغلی و پراستنادی دسته‌بندی و معرفی می‌شوند.

در تازه‌ترین گزارش که در پایگاه ال‌زویر منتشر شده است، چهار پژوهشگر از دانشگاه صنعت نفت در میان دو درصد برتر پژوهشگران جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گرفته‌اند. در فهرست عملکرد سالانه سه پژوهشگر و در فهرست عملکرد شغلی دو پژوهشگر وابسته به دانشگاه صنعت نفت بوده و در میان برترین‌های جهان جای گرفته‌اند.

نام محمد جامی‌الاحمدی و ایمان دانایی در فهرست دو درصد دانشمندان پر استناد بر اساس عملکرد شغلی و سیدرضا شادی‌زاده، ایمان دانایی‌ و عباس خاکسارمنشاد در فهرست دو درصد دانشمندان پر استناد بر اساس عملکرد آخرین سال (۲۰۲۳) آمده است.

کد خبر 646753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =