پاک‌نژاد: تمام‌قد در کنار سربازان خط مقدم تولید کشور هستیم

وزیر نفت گفت: بدانید که بنده به‌عنوان فردی دردآشنا با صنعت نفت با دقت و حساسیت مسائل مربوط به سرمایه انسانی به‌ویژه کارکنان مناطق عملیاتی و کارکنان مستقر در سکوهای نفت و گاز را بررسی و رسیدگی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، محسن پاک‌نژاد امروز (شنبه ۱۴ مهرماه) در حاشیه بازدید از سکوی A فاز ۱۸ و سکوی فاز پنجم میدان مشترک پارس جنوبی به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی تازه‌ترین وضع تولید از میدان مشترک پارس جنوبی، با کارکنان عملیاتی دیدار و از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان عملیاتی در صف مقدم تولید انرژی کشور هستند خطاب به کارکنان مستقر روی سکوهای پارس جنوبی گفت: بدانید که بنده به‌عنوان فردی درد آشنا با صنعت نفت با دقت و حساسیت مسائل مربوط به نیروی انسانی به‌ویژه کارکنان مناطق عملیاتی و کارکنان مستقر در سکوهای نفت و گاز را بررسی و رسیدگی می‌کنم و تمام‌قد در کنار شما هستم.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه چشم امید هم‌وطنان به کارکنان صنعت نفت است، بیان کرد: تولید ناخالص داخلی، تولید ثروت، تأمین امنیت انرژی بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع کشور به دست کارکنان صنعت نفت رقم می‌خورد، از این رو کارکنان صنعت نفت باید به خودشان ببالند و افتخار کنند.

بازدید از دو پالایشگاه گازی و نیروگاه برق بعثت در دستور کار سفر سرزده پاک‌نژاد به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار دارد، ضمن آنکه در پایان، نشست مدیریت بحران در ساختمان مرکزی این منطقه با حضور وزیر نفت برگزار می‌شود.

کد خبر 646785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =