مشکلات حقوق و دستمزد کارکنان عملیاتی صنعت نفت را با همه توان پیگیری می‌کنیم

وزیر نفت با بیان اینکه در یک مقطع زمانی مشکلات کنونی کارکنان صنعت نفت مشکلات بنده نیز بوده است، اعلام کرد: به کارکنان صنعت نفت در مناطق عملیاتی قول می‌دهیم با همه توان مسائل و مشکلاتشان را در حوزه حقوق و دستمزد دنبال و تلاش کنیم خبرهای خوشی در آینده نزدیک در این باره داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، محسن پاک‌نژاد شامگاه شنبه (۱۴ مهر) در جمع خبرنگاران. مهمترین هدف سفر خود به عسلویه را بررسی وضع تولید گاز در میدان مشترک پارس‌جنوبی دانست و گفت: اکنون رفته‌رفته به فصل‌های سرد سال نزدیک می‌شویم، از این رو با توجه به وجود ناترازی گاز در کشور به‌طور طبیعی باید برای عبور از فصل سرما مدیریت مصرف و بهینه‌سازی را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: مردم کشور رفاه خود در بخش انرژی را مدیون کارکنان صنعت نفت به‌ویژه کارکنان مناطق عملیاتی هستند.

وزیر نفت با بیان اینکه بحث ناترازی انرژی کنونی در کشور دو مؤلفه تولید و بهینه‌سازی مصرف دارد که من و همکارانم روی هر دو موئلفه در حال بررسی و پیگیری هستیم، تصریح کرد: این ناترازی انرژی در کشور طی سال‌های طولانی به دلیل تأخیر در سرمایه‌گذاری در حوزه بالادست و بهینه‌سازی مصرف ایجاد شده است.

پاک‌نژاد رفع کامل ناترازی را کاری زمان‌بر دانست و تأکید کرد: من و همکارانم در صنعت نفت تلاش خواهیم کرد
زمستان امسال را با کمترین چالش پشت سر بگذاریم.

وی یادآور شد: رضایت مردم کشورمان از کارکنان صنعت نفت شاید بهترین خبر برای کارکنان این صنعت باشد، اما بنده و همکارانم در وزارت نفت مسئولیت‌های را در قبال همکارانمان در مناطق عملیاتی داریم، از این رو با توجه به آشنایی که به این حوزه دارم و به نوعی در یک مقطع زمانی مشکلات کنونی این کارکنان مشکلات بنده نیز بوده است، به آنها قول می‌دهم با همه تواپ مسائل و مشکلاتشان را در حوزه حقوق و دستمزد دنبال و تلاش کنیم اخبار خوشی در آینده نزدیک برایشان داشته باشیم.

کد خبر 646807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =