درآمد پتروشیمی‌ بوعلی‌سینا ۴۷ درصد افزایش یافت

گزارش نیمه نخست سال ۱۴۰۳ شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا نشان می‌دهد این شرکت افزون بر تولید با ۱۱۸ درصد ظرفیت اسمی مجتمع، در ۶ ماه منتهی به شهریور ۱۴۰۳ فروش خود را بیش از ۳۰ درصد و درآمد شرکت را ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داده است.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی بوعلی سینا، گزارش ۶ ماه نخست ۱۴۰۳ این شرکت نشان می‌دهد این نماد بورسی با عملکرد بی‌نظیر و ثبت رکوردهای فوق‌العاده سال‌های پیش، سطح تازه‌ای از کسب موفقیت در تاریخ فعالیت شرکت را به دست آورده است.

برپایه داده‌های جمع‌آوری شده از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریورماه امسال‌، حجم فروش «بوعلی» حدود ۱ میلیون و ۸۰ هزار تن انواع محصول آروماتیکی بوده است که نسبت به عملکرد فوق العاده پارسال، افزایش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

برپایه این داده‌ها، مقدار درآمد شرکت از ۳۳۳.۵ هزار میلیارد ریال (۳۳.۵ همت) عبور کرده و نسبت به پارسال جهش ۴۷ درصدی داشته است.

بر پایه گزارش‌های جمع‌آوری شده تولید در نیمه نخست ۱۴۰۳، حجم تولید محصولات شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا نیز در این مدت با تحقق ۱۱۸ درصدی ظرفیت اسمی به حدود یک میلیون و ۵۰ هزار تن رسیده که این حجم از تولید در تاریخ فعالیت این پتروپالایشگاه بی‌نظیر بوده است.

کد خبر 646931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =