نفت ستاره خلیج‌فارس نشان عالی روابط عمومی را از معاون رئیس‌جمهوری دریافت کرد

نشان عالی چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌ اجتماعی ازسوی معاون اجرایی رئیس‌جمهوری به روابط‌عمومی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اعطا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌ اجتماعی، شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس نشان عالی مسئولیت‌ اجتماعی را از محمدجعفر قائم‌پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری دریافت کرد.

شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در ایفای مسئولیت‌ اجتماعی همواره پیشرو بوده است و افزون بر وظیفه‌ ذاتی خود مبنی بر تأمین امنیت سبد سوخت ایران اسلامی و تولید بخش عمده‌ای از فرآورده‌های راهبردی موردنیاز کشور، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را مدنظر قرار داده و سعی داشته است به‌عنوان صنعتی نمونه با نگاه به جوامع محلی نقش‌آفرینی کند.

در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌ اجتماعی که با حضور شرکت‌های مطرح کشور برگزار شد، پس از ارزیابی داوران، نشان عالی پیشرو مسئولیت‌ اجتماعی به علیداد واحدی، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اهدا شد.

در این آیین، نشان مروج و سفیر مسئولیت اجتماعی به پاس ترویج این امر مهم به غلامحسین رمضان‌پور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اعطا شد.

کد خبر 647041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =