۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۹
  • کد خبر: 657287
روابط عمومی‌ها باید مجهز به ابزارهای نوین باشند

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تأکید بر نقش ویژه روابط‌ عمومی‌ها در مدیریت افکار عمومی و اصلاح الگوی مصرف، از لزوم ورود خلاقانه و هدفمند این واحدها به تولید محتوا و طراحی کمپین‌های فرهنگی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید بوجارزاده، دوشنبه (یکم اردیبهشت) در سی‌ونهمین نشست تخصصی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور در شهر جم اظهار کرد: روابط عمومی باید با تمام بدنه و ذی‌نفعان شرکت در ارتباط باشد و شرکت ملی گاز ایران این پویایی را به‌خوبی از خود نشان داده است.

وی با اشاره به چالش‌های تأمین و توزیع سوخت در سال گذشته گفت: باوجود دشواری‌ها و چالش‌های جدی وزارت نفت در بحث توزیع سوخت به‌ویژه در بخش نیروگاهی و مدیریت مصرف آن توانستیم با همدلی و همکاری، این چالش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، اقدام‌های وزارت نفت در سال گذشته را مطلوب دانست و افزود: انتخاب مدیران آشنا با تمام ظرایف این صنعت و برنامه‌ریزی دقیق و انسجام و هماهنگی سازمانی سبب شد چالش توزیع سوخت و مدیریت مصرف با تلاشی ویژه، به بهترین شکل مدیریت شود. امسال با توجه به‌ تجربه‌های موفق پارسال، انتظارات مردم از ما افزایش یافته و باید با برنامه‌ریزی منسجم‌تر، آماده ورود به فصل سرد شویم.

ضرورت برنامه‌ریزی هدفمند در سال جدید

بوجارزاده نقش روابط عمومی‌ها را در ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایجاد کمپین‌های مختلف مهم دانست و تصریح کرد: اگرچه مدیریت بهینه مصرف در واقعیت، ارتباطی مستقیم با شما ندارد، اما بخش‌های دیگر هنوز به این باور نرسیده‌اند که برای مدیریت مصرف، تمام سازمان‌ها و نهادها باید پای کار بیایند.  باز هم باید اقدام‌های ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم تا نقش خود را در این مسیر به‌خوبی ایفا کنیم؛ همانند پارسال که سال سختی بود، اما به‌درستی مدیریت شد. تلاش کنیم در سال جدید پیام‌های آموزشی پیرامون مصرف درست گاز را با محتوای هدفمندتر تولید کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اصلاح الگوی مصرف، توصیه مؤکد مقام معظم رهبری است و باید به عنوان راهبرد اصلی در تمام فعالیت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی سرلوحه کارهای‌مان قرار گیرد، بیان کرد: استفاده از شیوه‌نامه‌ها در این زمینه بسیار مفید است، باید با ذی‌نفعان ارتباط برقرار کرد، به‌ویژه در شرکت  گاز که با مردم در ارتباط هستند؛ صریح، دقیق و سریع پاسخ دهید.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تأکید بر تولید محتوای هدفمند گفت: مسلح شدن به ابزارهای نوین مثل هوش مصنوعی، توانایی در طراحی و اجرای کمپین‌های مختلف مثل کمپین «۲ درجه کمتر» که قابلیت جذب و  گسترش سریع بین مردم را دارد، بسیار مهم است.

کد خبر 657287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =