بهره‌برداری بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پروژه مسئولیت‌ اجتماعی پالایشگاه آبادان

بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پروژه مسئولیت‌ اجتماعی پالایشگاه آبادان در ۳۳ ماه گذشته با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت پالایش نفت آبادان، جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های مسئولیت‌ اجتماعی پالایشگاه آبادان، افزایش سهم شرکت‌های پتروپالایشی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را نتیجه توجه بیشتر به الحاق پیوست اجتماعی به‌ همه پروژه‌های انجام‌شده در سه سال فعالیت دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: این دولت در کنار توسعه صنعت از مسئولیت‌های اجتماعی غافل نشد.

وی ادامه داد: کارهای بسیار مطلوبی در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی انجام‌ شده است که سهم ۴ هزار میلیارد تومانی مسئولیت‌های اجتماعی در هشت‌ساله دولت پیشین و افزایش این سهم به ۴۵ هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم از جمله این اقدام‌هاست.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی افزود: پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پالایشی در حوزه‌های مختلف متناسب با استان و شرایط اقلیمی، طرح‌های مختلف بیمارستانی، شهری، مدارس و بخش فرهنگی را اجرایی کردند.

سالاری همچنین از افزایش اختیارات شرکت پالایش نفت آبادان در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و کیفی‌سازی خود و انتخاب این شرکت به‌عنوان سفیر پالایشی کشور در خارج از مرزهای کشور خبر داد.

حکیم قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان نیز در این آیین رفع ناترازی سوخت، کسب مجوز جذب نیروهای بومی و انجام پروژه‌های مختلف در حوزه اجتماعی را ادامه مسیر سیدابراهیم رئیسی، شهید جمهور دانست.

وی گفت: بهسازی فضاهای شهری و ورودی‌های شهر، برداشتن دژ خاکی، بهسازی و نوسازی آسفالت مسیرهای مواصلاتی، تعمیر و تجهیز بیش از ۶۰ مدرسه، برگزاری سمینارها و برنامه‌های علمی و فرهنگی، راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی، رسیدگی به امور مساجد، مشارکت در احداث ۶۰ باب منزل مسکونی و اختصاص ۱۵۰ تن وکیوم باتوم برای تهیه قیر موردنیاز مجموعه شهری ازجمله اقدام‌ها در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان نیز اقدام‌های این شرکت را شایسته قدردانی دانست و از مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی حمایت بیشتر برای توسعه دامنه مشارکت پالایشگاه آبادان در اجرای پروژه‌های شهری و کمک به محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال را خواستار شد.

آیین بهره‌برداری از ۳ هزار میلیارد ریال پروژه مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه آبادان در ۳۳ ماه گذشته با حضور جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام‌جمعه آبادان، جلیل مختار و عبدالحسین سعدون‌زاده نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی، و احسان عباسپور، فرماندار ویژه شهرستان آبادان، برگزار شد.

کد خبر 643767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =