حضور دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مدرسه بین‌المللی تابستانه دانشگاه روسی

دانشجویان دانشگاه صنعت نفت به‌منظور آشنایی با رشته‌های روابط بین‌الملل انرژی و دیپلماسی انرژی روسیه، در مدرسه تابستانی انرژی بین‌المللی MGIMO حضور یافتند.

به گزارش شانا به‌نقل از دانشگاه صنعت نفت، تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقطع کارشناسی‌ ارشد برای شرکت در مدرسه تابستانی بین‌المللی انرژی MGIMO در پی امضای تفاهم‌نامه و ارتباط‌های آکادمیک ایجادشده بین دانشگاه صنعت نفت با این دانشگاه، به روسیه اعزام شدند.

دانشگاه دولتی روابط بین‌الملل مسکو یا MGIMO بزرگ‌ترین دانشگاه‌ روابط بین‌المللی روسیه است که موافقت‌نامه‌های همکاری با بیش از ۱۷۰ دانشگاه خارجی از ۵۷ کشور جهان دارد. روابط حقوقی در زمینه انرژی ازجمله رشته‌های کلیدی است که از سوی استادان معتبر بین‌المللی MGIMO و کارشناسان شرکت‌های بزرگ انرژی تدریس می‌شود.

مدرسه تابستانی انرژی بین‌المللی MGIMO به‌منظور آشنایی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد با رشته‌های روابط بین‌الملل انرژی و دیپلماسی انرژی روسیه، همکاری‌های بین‌المللی انرژی، روابط حقوق و  اقتصاد بین‌الملل، موضوع‌های علمی و اطلاعاتی در زمینه انرژی تدارک دیده شده است.

در این مدرسه تابستانی، دانشجویان ضمن شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط با دیپلماسی انرژی و حقوق انرژی، از اماکن دیدنی شهر مسکو بازدید کردند.

کد خبر 645457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =