قرارداد تأمین بالگرد آمبولانس برای قطب گازی کشور امضا شد

قرارداد تأمین بالگرد آمبولانس برای قطب گازی کشور با هدف تقویت خدمات اورژانس هوایی و تسریع در انتقال بیماران نیازمند به اعزام فوری در منطقه عسلویه و سکوهای دریایی امضا شد.

به گزارش شانا به‌نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، این قرارداد با حضور سعید گران‌پی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، و سخاوت اسدی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس امضا شد.

گران‌پی دراین‌باره گفت: با راه‌اندازی این خدمات، دسترسی به اورژانس هوایی در منطقه عسلویه و سکوهای دریایی بهبود قابل توجهی خواهد داشت و بیماران نیازمند به اعزام سریع، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مراکز درمانی مناسب منتقل شوند.

وی همچنین به بازدید رئیس سلامت کار منطقه ویژه و مسئول EOC بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از این بالگرد اشاره کرد و افزود: در این بازدید، تجهیزات پزشکی بررسی و هماهنگی‌های لازم با تیم پروازی و مهندسان پرواز برای جانمایی و نصب تجهیزات پزشکی انجام شد.

این بالگرد آمبولانس در فرودگاه عسلویه مستقر خواهد شد و به‌عنوان یکی از امکانات کلیدی برای امدادرسانی سریع به بیماران در مناطق دورافتاده و سکوهای دریایی عمل خواهد کرد.

کد خبر 646527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =