معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش وارد منطقه راهبردی خوزستان شد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به‌منظور بازدید از پالایشگاه آبادان و انجام هماهنگی‌های لازم برای استمرار سوخت و توزیع فرآورده‌های نفتی به سراسر کشور همچنین بررسی توسعه زیرساخت‌های صنعت پالایش و پخش، وارد منطقه راهبردی خوزستان شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، محمدصادق عظیمی‌فر به‌منظور بازدید از پالایشگاه آبادان و زیرساخت‌های ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی بندر صادراتی و انبار شهید نوربخش ماهشهر، وارد خوزستان شد و با حضور در منطقه راهبردی و عملیاتی خوزستان هماهنگی‌های لازم برای تسریع، استمرار تولید و انتقال سوخت و فرآورده‌های نفتی به سراسر ایران را انجام و دستورات عملیاتی لازم را صادر می‌کند. 

وی همچنین در ادامه سفر، از انبار نفت و بندرصادراتی و راهبردی ماهشهر،خطوط لوله، ایستگاه‌های تقویت فشار و انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی، تأسیسات دریایی بندر صادراتی ماهشهر و طرح توسعه و تثبیت فاز دوم پالایشگاه آبادان بازدید می‌کند.

این بازدید با حضور محمدعلی دادور، معاون اجرایی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، کرامت  ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، علی احمدی‌پور، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و باقری، دستیار ویژه معاون وزیر انجام می‌شود.

کد خبر 646633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =