ظرفیت بارگیری نفتکش‌ها در بندر صادراتی ماهشهر افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأکید کرد: نوسازی و بازسازی زیرساخت‌ها باید از اولویت‌های اصلی در بندر صادراتی ماهشهر باشد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محمدصادق عظیمی‌فر امروز (پنجشنبه، پنجم مهر) در حاشیه بازدید از بندر صادراتی ماهشهر و انبارهای توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این شهر، ضمن قدردانی از کارکنان صنعت پالایش، انتقال و پخش فرآورده‌های نفتی در ایران اعلام کرد:  نوسازی و بازسازی زیرساخت‌ها باید از اولویت‌های اصلی در بندر صادراتی ماهشهر باشد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های کارشناسی انجام‌شده، می‌توان با طراحی بسته‌های مناسب سرمایه‌گذاری از ظرفیت  این بندر به‌منظور ایجاد ارزش افزوده بهره‌ گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های زمان، منابع و سرمایه انسانی، اولویت اصلی در صنعت پالایش و پخش باید تعریف و حل مسائل اصلی باشد.

عظیمی‌فر گفت: وظیفه ذاتی ما در ستاد نیز باید معطوف به حل‌وفصل موانع مالی، مقرراتی و چالش‌های سرمایه انسانی باشد تا روند رسیدن به اهداف و حل کلان‌مساله‌ها تسریع شود.

در این بازدید راهکارهایی به‌منظور افزایش ظرفیت بارگیری مخازن و نفتکش‌ها به‌دلیل روند صعودی مصرف فرآورده نفتی، همچنین لزوم ایجاد توازن سرزمینی ذخایر، بررسی و مقرر شد با طراحی بسته‌های ضربتی در کوتاه‌مدت، ۴۰‌درصد به ظرفیت بارگیری افزوده شود.

کد خبر 646640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =