۲۰ پروژه سرمایه‌ای در پالایشگاه گاز ایلام در حال اجراست

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اعلام کرد که ۲۰ پروژه سرمایه‌ای توسعه و اصلاح با اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان در این پالایشگاه در حال اجراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، روح‌الله نوریان گفت: مهمترین عناوین این پروژه‌ها شامل ساخت، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه کمپرسور، طراحی و ساخت یک دستگاه مبدل کرایوژنیک، اصلاح و بهینه‌سازی تجهیزات پست ۲۰-۶۳ کیلوولت و اصلاح شبکه ارت و صاعقه‌گیرهای پالایشگاه است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با تکیه بر توان شرکت‌های داخلی و به‌منظور رفع چالش‌ها و مشکلات واحدهای مختلف پالایشگاه در حال اجرا هستند، افزود: به ثمر رسیدن این پروژه‌ها افزون بر رفع کردن تنگناهای موجود، سبب ارتقای سطح ایمنی تجهیزات پالایشگاه، همچنین افزایش کیفیت محصولات این مجموعه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: این پروژه‌ها از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی طراحی و ساخته می‌شوند و با اجرای آنها گام مهمی به‌منطور بومی‌سازی فناوری و ارتقای توانمندی‌های داخلی و خودکفایی برداشته می‌شود.

نوریان بیان کرد: همچنین افزون بر پروژه‌های در حال اجرا، ۱۰ عنوان پروژه دیگر نیز جزو برنامه‌ها و اقدام‌های این واحد در سال ۱۴۰۳ هستند که با تهیه شرح خدمات، نقشه و مشخصات فنی طرح و تأمین اعتبار مورد نیاز، در مرحله  پیمان‌سپاری قرار گرفته‌اند.

کد خبر 646903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =