افزایش تعداد کارت آزاد اضطراری سوخت در جایگاه‌های بندرعباس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از تسهیل سوخت‌گیری برای شهروندانی که سهمیه یارانه‌ای کارت سوخت خودرو آنان به اتمام رسیده است، خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان، احمد سالاری‌فر در بازدید میدانی از وضع سوخت‌گیری تانکرهای جاده‌پیما در انبار نفت شهید رجایی گفت: با رصد مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت و تشکیل صف در برخی از آن‌ها، مشخص شد به‌دلیل فرارسیدن روزهای پایانی ماه و اتمام سهمیه یارانه‌ای ماهانه، برخی شهروندان، متقاضی کارت سوخت آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت هستند.

وی با تأکید بر اینکه همه توان این شرکت برای خدمت‌رسانی به هموطنان و سوخت‌رسانی مداوم به‌کار گرفته می‌شود، ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از معطلی شهروندان در هنگام مراجعه به جایگاه‌های شهر بندرعباس، با هماهنگی و موافقت رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان جایگاه عرضه سوخت «بلال» نیز به فهرست خدمات‌دهندگان کارت آزاد سوخت در شهر بندرعباس اضافه شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان افزود: انبار نفت بزرگ شهید رجایی بندرعباس به وظیفه سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی خود برای تأمین سوخت جایگاه‌های استان ادامه می‌دهد و هیچ نگرانی و تأخیری در زمینه ارسال بنزین و دیگر فرآورده‌ها در استان وجود ندارد.

سالاری‌فر یادآور شد: بارگیری فرآورده به‌وسیله نفتکش‌های جاده‌پیما به‌صورت بی‌وقفه و ۲۴ ساعته از این انبار نفت در حال انجام است و در همه ایام سال بدون تعطیلی ادامه دارد.

شایان ذکر است به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم در شهر بندرعباس، در جایگاه‌های پامرو، ترنج، سامکو، نارگیل، جرون و آفتاب درخشان کارت سوخت اضطراری به اندازه کافی موجود است و از این پس در روزهای پایانی ماه، جایگاه عرضه سوخت «بلال» نیز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 643192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =