رونمایی از فرهنگ‌نامه مدیریت ریسک در شرکت پالایش نفت بندرعباس

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس از رونمایی کتاب فرهنگ‌نامه مدیریت ریسک در این شرکت خبر داد و گفت: این کتاب با هدف پیاده‌سازی مدیریت ریسک یکپارچه در شرکت پالایش نفت بندرعباس تدوین و چاپ شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت بندرعباس، احمد هاشمی در آیین رونمایی از کتاب فرهنگ‌نامه مدیریت ریسک با تبریک روز جهانی کاهش ریسک سوانح گفت: این کتاب با هدف پیاده‌سازی مدیریت ریسک یکپارچه در شرکت و نهادینه‌سازی فرهنگ جامع مدیریت ریسک، شناسایی نقاط قوت، بهبود و کاهش ریسک، تدوین و چاپ شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله ریسک افزود: مدیریت ریسک تنها در حوزه ایمنی و تولید نیست و در همه حوزه‌های کاری، طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی باید دیده شود و به‌صورت تخصصی برای کاهش ریسک‌های شناسایی‌شده گام برداشت.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ادامه داد: اداره امور ریسک به‌منظور توجه هرچه بیشتر به مدیریت ریسک، کاهش مخاطراتی که شاید در آینده ایجاد شوند، تسهیل و شناسایی مشکلات مرتبط با این حوزه، در شرکت پالایش نفت بندرعباس ایجاد شده است.

هاشمی یادآور شد: با مدیریت ریسک می‌توان ضمن شناسایی معضلات، مخاطرات و در نظر گفتن ریسک‌های شناسایی‌شده در برنامه‌ریزی راهبردی در مسیر افزایش بهره‌وری، تولید مستمر، کاهش مصرف و برطرف‌سازی بحران‌ها گام برداشت.

کد خبر 646997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =