آمادگی شرکت ملی پخش برای  انتقال فناوری کارت هوشمند سوخت به برون مرزها

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با همکاری بخش خصوصی آماده انتقال تجربیات خود در زمینه ایجاد سامانه کارت هوشمند سوخت در دیگر کشورهاست.

مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا، گفت: پیرو بازدیدها و گفتگو با کشورهایی مانند ونزوئلا ، عراق و سوریه در خصوص پیاده سازی سامانه کارت هوشمند سوخت در آنها، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران نیز، آماده همکاری با این کشورها در زمینه یاد شده است.

محسن روحانی تصریح کرد: پیش نیاز همکاری با این کشورها، بستر سازی لازم از سوی بخش دولتی و حضور بخش خصوصی کشورمان در اجرای این طرح است.

وی درباره سامانه هوشمند سوخت کشورمان نیز اظهار کرد: این سامانه که از پیچیده ترین فناوریها و به لحاظ ایمنی نیز از پیشرفته ترین فناوریها برخوردار است و لایه های امنیتی آن نیز در بالاترین سطح قرار دارد.

روحانی ارتقا این سامانه و روز آمد نگاه داشن آن را از مهمترین اولویتها بر شمرد و گفت: هم اکنون 18.5 میلیون خودرو با همین تعداد کارت سوخت، سوختگیری در جایگاهها را انجام می دهند و این مهم با بیشترین ضریب امنیت انجام می شود.

 

 

کد خبر 240457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =