کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی با تفکر و روحیه بسیجی اقدام‌های بزرگی را رقم زده‌اند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: جهادگران اقتصادی این شرکت در دوران جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی با تفکر و روحیه بسیجی از خود رشادت‌های بزرگی به یادگار گذاشتند و با همین تفکر پس از آن اقدام‌های بزرگی را رقم زده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در آیین معارفه فرمانده پایگاه بسیج محمدرسول‌الله پایانه نفتی خارک اظهار کرد: نام بسیج، تجلی و تبلور همه آرمان‌های انقلاب اسلامی است. هرکجا نظام و میهن اسلامی خواسته، بسیج در میدان بوده و امروز هم اگر افتخار و عزت و اقتداری داریم، از مجاهدت‌های تلاشگرانی است که بسیجی‌وار تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: جزیره خارک به عنوان نماد مقاومت صنعت نفت، در طول گذار خود در سه مقطع در نظام سیاسی کشور تأثیرگذار بوده و کارکنان صنعت نفت و مردم در سه مقطع زمانی در این جزیره خوش درخشیدند، اول در مقطع پیروزی انقلاب و در سال ۵۷ که با بستن شیرهای نفت عملاً خط بطلانی بر رژیم شاهنشاهی کشیدند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: این حماسه‌آفرینان در دوران دفاع مقدس نیز با وجود بمباران‌های سهمگین اجازه قطع جریان صادرات برای حتی یک روز را ندادند و در آن شرایط اقتصادی توانستند اقتصاد کشور را حفظ و از دفاع مقدس پشتیبانی کنند. در دوران تحریم‌های همه‌جانبه نیز خوش درخشیدند و مانع قطع جریان صادرات شدند.

غریبی اظهار کرد: کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور قرار دارند و با مجاهدت و ایثارگری در مسیر انجام مأموریت‌های شرکت خوش درخشیده‌اند و مأموریت اصلی شرکت را که دریافت، ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، صادرات نفت‌خام و میعانات گازی کشور است در گستره خلیج‌فارس و دریای عمان به‌صورت جهادی، با رعایت استانداردها به‌خوبی انجام می‌دهند.

وی به انتخابات هشتم تیرماه اشاره کرد و گفت: حضور و مشارکت حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری متضمن امنیت ملی و تشکیل دولتی قدرتمند است.

کد خبر 643342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =